onsdag 13 oktober 2010

Spännande framtidsutsikter

I måndags tajtade jag till maten för x:te gången. Nu måste jag hålla mig frisk och hålla i under i alla fall 8 veckor. Det är ingen extremt tajt kost utan jag mår alldeles förträffligt just nu i alla fall. Målet är att ligga på ungefär 1200-1500 kcal/dag. Det ska bli spännande att se vilket resultat jag uppnått om 8 veckor.

I veckan har jag också påbörjat ett spännande projekt som jag tror att jag kommer få fantastiska resultat av inom 3-4 månader. Jag tänker dock hålla er lite på halster om innehållet i detta projekt. Kul är det i alla fall :-) så mycket kan jag dela med mig åtminstonde.

Dessutom är två resor inbokade och vi planerar för en tredje så det ska bli sååå kul! Som sagt framtiden bär många spännande saker i sina händer :-)

Inga kommentarer: