lördag 5 februari 2011

Spring is in the air

Sitter här och avnjuter en kopp kaffe och slår mig för bröstet medans resten av familjen fortfarande sover. Första morgonlöpturen är avklarad!!! Och det gick såååå mycket lättare än vad jag trodde. Benen kändes som fjädrar som bara studsade fram. Sååå skönt och sååå kul!!!:-) Jag hade god hjälp från Rocco som tyckte det var skoj att kuta lite. Han har ju inte fått röra så mycket på sig stackaren sedan han opererade sig men det börjar bli dags att få lite mer "normal" hundaktivitet för honom så en mjukstart tillsammans med mig blir kanon. Eftersom det gick så lätt idag så fick sig motivationen en riktig rivstart. Nu gäller det bara att plocka fram denna känslan de dagar det inte går riktigt lika flygande lätt.

Här är mina löparkompisar: Rocco som ligger och pustar ut efter turen och mina Asics som är helt fantastiskt sköna skor.

Inga kommentarer: