lördag 7 januari 2012

En vecka

Första veckan på 2012 avverkad. Efter en start på året med snö och skidåkning har det blivit några välbehövliga lugna dagar här hemma. Imorgon står ett besök i en lekpark på agendan så morgondagen följer i samma stil som de senaste dagarna. Mitt klantiga tilltag orsakat av att spilla kokande vatten på foten har börjat läka ihop men det är inte direkt skönt att ha skor på sig. Imorgon hoppas jag att det skett en drastisk förbättring så att jag kan leka med kidsen i lekparken och kanske till och med snöra på mig löparskorna. Nej, det är inget nyårslöfte med löparskorna snarare ett löfte till mig själv att ta bättre hand om mig själv. En liten extra kraftansträngning för att röra på fläsket behövs. Vi får väl se hur det är med foten, annars blir det lite barfota cykling.
För den kommande veckan är målet att få in minst 5 timmars kondition i schemat med start imorgon. Lite kostförändringar kanske ligger i pipelinen också med en riktig detox till att börja med.

Inga kommentarer: