lördag 14 november 2009

Sleepless in Sweden...

...istället för "Sleepless in Seattle", även om det till stor del känns som att man är i Sverige när man besöker Seattle. I "Sverige-kvarteren" kan man ju till och med köpa Kalles kaviar och Marie kex :)
Klockan bara tickar på och grus i ögonen har jag men inte infinner sig John Blund för det...*suck* Jag har vänt och vridit mig en timme så nu ledsnade jag och gick upp. Det är ganska fantastiskt att vi har 20 någonting TV-kanaler men det finns ändå inget som är värt att kika på. I ugnen puttrar tjälknölen på under natten och att sitta och kika på den kanske är sövande...eller kanske inte... Fy vad tråkigt! Nej, det jag skulle behöva är att börja kunna röra på mig så att man får ut lite endorfiner i kroppen så att man sover bättre. Jag längtar efter mina promenader! Nu får det bli en trip till köket och kolla till knölen (inte J alltså utan steken ;P) sen får det nog bli att kika på något på dumburken ändå med sleep knappen aktiverad. Förhoppningsvis somnar jag innan TV:n stänger av sig själv.
Sov gott alla som kan!

Inga kommentarer: