måndag 23 november 2009

Tiden flyger

Veckan som gått har bara flugit iväg. Jag har haft fantastisk hjälp från min systerdotter Jenny som bott hemma hos oss men trots detta har jag inte fått så mycket gjort. Jenny har trots förkylning hållt humöret uppe på alla tjejerna, bakat kladdmuffins och varit bästaste kusinen. Dessutom fyllde hon 15 igår så då blev del lite kalas. Grattis Jenny Penny! Mamma har varit hemma på visit från Spanien så jag har träffat henne en del också. Hon hade nog hoppats på en liten bebbe under veckan som gick... Tji fick hon! Vänta, vänta, vänta...jag blir galen snart! J har kommit en bra bit på staketet och första stolpen är gjuten. Det blir så fint! Vi har hittat snygga lyktor att ha på stolparna också så att det blir lite ljust på parkeringen. Det får helt enkelt bli lite bilder från veckan som gått. De får tala för sig själva.



Inga kommentarer: