onsdag 27 januari 2010

Matförgiftning?

Idag hade jag tänkt skulle vara en "skämma-bort-mig" dag med lite ompyssling, långpromenad på stan och shopping toppat med en lunch med en god vän. Allt flöt på perfekt, förrutom lite snöoväder men lite snö är bara mysigt. Däremot verkar det som att sushin som jag åt till lunch inte riktigt kommer överens med mig av någon anledning :( Så fort jag kom innanför dörrarna här hemma började sushin att bråka med mig. URK! Hoppas bara att det var dålig mat så att man inte åkt på någon annan magbacill...

Dock hann jag med frans- och ögonbrynsfärgning, långpromenad, shopping (4 par byxor, 1 kjol, 1 jacka och ett linne) plus en bestickkorg till diskmaskinen (Kostar 450 spänn!!!! För en liten plastkorg!!!). Dessutom var lunchsällskapet mycket trevligt även om sushin inte var så snäll. Summan av dagens aktiviteter måste nog hamna på den positiva sidan ändå trots matförgiftning :)

Inga kommentarer: