söndag 24 januari 2010

Pasta, parmesan, pesto, parma o praliner

Mums vilken middag det blev idag! Italien var inspirationen idag så det blev pasta med alla tillbehör och praliner till dessert. Vi och våra gäster satt och mumsade på italienskt vis, dvs hela kvällen så man har ätit alldeles för mycket godsaker antagligen. Vi tackar våra gäster för mycket trevligt sällskap :)

Efter all denna goda mat så passar det bra att ha invigning imorgon av mina nya walking-skor som jag inhandlade idag. Det blev ett par Reebok Easytone som har någon form av balansbollar i sulorna som ska ge någon bonuseffekt enligt reklamen. Ingen aning om det funkar men skorna var sköna att ha på sig i alla fall. Just nu har jag skoskav från promenixen i torsdags så jag ser fram emot att sätta på mig sköna skor som inte ger mig mer av denna hemska åkomma.

De var ganska snygga också tycker jag, skorna alltså inte skoskaven. Jag återkommer med en rapport om jag lyckas ta en promenad utan att vricka fötterna i dessa skor, man är ju lite "rund under fötterna" *hi hi hi* när man tar på dessa dojjor.

Inga kommentarer: