tisdag 13 april 2010

Snabb återhämtning

Feberfri sedan igår kväll! Jag håller tummarna nu att jag blir frisk. Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk. Lunginflammation/megaförkylning är inte att leka med... Det värsta just nu är att konvalesensen kan bli längre än normalt. Jag måste vara återställd till på lördag för då är det dags för Liam att bli döpt. Inget vidare att stå där framme i kyrkan och tuppa av :-P Jag är helt orkeslös och blir helt slut av att gå till brevlådan i dagsläget så jag får ta dagsformen för vad den är och hoppas på att jag kurerar mig. Nästa vecka måste jag också vara i bättre form än vad jag är idag. Jag återkommer om varför eftersom det är lite hemligt än så länge men jag kommer att behöva kunna gå längre än till brevlådan i alla fall utan att känna mig som jag blivit överkörd av en ångvält och flåsa som jag sprungit ett 800 meters lopp.
Det mesta till Liams dop är fixat, lite småpyssel kvar bara. Det ska bli mysigt att få ta på honom släktens dopklänning. Äntligen får vi byta de rosa banden mot blå. Det blir i princip bara släkten och de närmaste vännerna som kommer så det blir bara ca 40 personer vilket är ganska lagom. Min lille plutt Liam växer och blir stor! Han har i princip dubblat vikten sedan han föddes. Jag återkommer med bilder på en liten Liam i långklänning...hi hi hi
För er som är nyfikna: en liten hint om varför jag behöver vara kurerad till nästa vecka ;-P
Först blir det...
...sen blir det...
Har du klurat ut vad som händer nästa vecka?

Inga kommentarer: