måndag 19 april 2010

Välkommen Rocco!

Idag har Rocco äntligen fått flytta hem till oss. Eftersom Paris-resan blev inställd kunde vi hämta honom några dagar tidigare. Rocco är vår lille (än så länge iaf) rottweilervalp som är 11 veckor gammal. Han har bekantat sig med Thor och varit ute och lekt lite med en trädgårdslang så nu är han helt slut. Stora omställningar idag för den lille kraken! Våra katter undrar vad det är för en liten parvel som ska bo här men alla djuren verkar komma överens och Rocco verkar ha funnit sig tillrätta. Att gå ner för trappsteg är ingen höjdare men med lite lock och pock går det också. Om en vecka så flyger han nedför trappsteget till vardagsrummet :)


Välkommen hem, Rocco!

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Å vad härligt att se lille Ralfen (jag ska vänja mig vid Rocco, inte ännu bara), han ser ut att trivas med trädgårdsslangen. Är det okej om jag länkar till bloggen i mina länkar?
/
Gammelmatte

A sa...

Det är bara att adda bloggen om du vill. Jag ska hålla dig uppdaterad på vad som händer med lillkillen :)
Anna