lördag 5 juni 2010

Dagens

Gårdagens grillkväll med mammagruppen var en riktig hit. Nova härjade runt med kompisen Astrid till klockan var 10 på kvällen och sen var hon så uppe i varv att hon inte ens somnade i bilen på vägen hem. Idag däremot var hon desto tröttare, och det var även jag. J var inte hemma igår och att sova sjlv är helt hopplöst. Jag somnar inte och skulle jag mot all förmodan slumra till så vaknar jag hela tiden. Klockan 8 vaknade de små så då gav jag upp och gick upp. Dagen har jag tillbringat med mina två guldklimpar. Förmiddagen spenderade vi på en filt i gräset tillsammans med några Barbie dockor. MYSIGT! När pappa J kom hem hade han köpt längre linor till den nya gungan som jag satte upp till Novas förtjusning. Vilken lycklig tjej att äntligen få en gunga här hemma som hon kan gunga på. Bilder kommer när jag laddat över dem. Eftermiddagen bara försvann, kan vara att jag somnade bredvid Liam när han skulle amma... :-§ Nu är J och fixar en borr i sista minuten och när han kommer hem står maten på bordet och han ska få en läskande sommardrink bestående av vitt vin, flädersaft och bubbelvatten med massor av is så klart, en variant på en "Dagens". Det och så mycket mer är han värd, min underbare J!

Inga kommentarer: