fredag 11 juni 2010

Sommarlov

Så var det äntligen dags! Idag var det skolavslutning med "Den blomstertid nu kommer" och alla andra obligatoriska ingredienser. Sommarlovet har börjat! De första veckorna är redan fullbokade för de stora tjejerna. På söndag åker jag till sommarstugan med våra 4 kids och en kompis i var till de två äldsta. Jag och 6 barn plus två hundar...hmmm...vad har jag gett mig in på... Äsch, det kommer att bli supermysigt! Hoppas bara att det blir ok väder i början av nästa vecka. Midsommarveckan består av fotbollskola för stortjejerna följt av midsommarfirande i goda vänners lag. Veckan efter midsommar blir det förhoppningsvis om allt klaffar en "kusinresa" som kommer bestå av mig själv och min älskade syster tillsammans med alla 9 kusinerna (åldrar från 0-15 år). Det ska bli såååå kul!!!
Kameran ligger bredvid med fina kort på alla sommarfina barn som vi haft denna vecka men jag fick med mig fel kabel för att föra över korten och just nu knaprar latmasken på mina ben så korten får bloggas någon annan gång.

Inga kommentarer: