onsdag 9 juni 2010

Vassen 2010

Försöker komma överens med den nya datorn och det går två steg framåt, sedan ett bakåt men snart blir den nog som jag vill ha den. Alla bilder ligger dock på den gamla datorn eller i kameran så det får bli ett fotoinlägg så småningom med de senaste dagarnas bildskörd. Bland annat har det varit sommarfest på dagis och Nova var en söt liten sommarprinsessa.
Mitt dåliga samvete har hunnit ikapp mig nu inför Beach 2010 som istället kommer att bli Vassen 2010 eftersom jag kommer att få stå i vassen och skämmas denna sommar. Hela våren har varit en katastrof vad gäller träning och kost. Några futtiga men ack så tappra försök har snabbt slagits ner av sjukdom, tidsbrist eller bristande motivation. Och nu står jag här...i vassen...och skämms :-( Måndagar är bra dagar att ta tag i saker (NOT! men så blir det i alla fall) så då blir det ett ryck med kosten. J är sugen på att tajta till kosten också så då blir det enklare för mig också. Jag kan inte mer än göra det bästa av situationen och se fram emot en sommar med sköna långpromenader och en eller annan löprunda. Många bäckar små...
Jag håller på att se över de milstolpar jag tidigare satt upp så det kommer nya mål när jag tagit en ordentlig funderare på vart det är jag egentligen vill komma med min träning.

1 kommentar:

johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.