måndag 14 september 2009

10 veckor kvar

Dags att börja planera lite på jobbet och här hemma inför stundande ankomst av vår lilla bebbe. I och för sig så tror jag inte att den kommer dröja 10 veckor men bara för att jag tror det så lär den väl gå 2 veckor över tiden... Mamma kommer hem från Spanien en vecka i mitten av november för att hjälpa till och förhoppningsvis träffa sitt nytillkomna barnbarn. Jenny kanske ska göra sin prao här i krokarna och i så fall bo hos oss under 2 veckor i november så vi får full service under de sista veckorna.

Det börjar bli dags att börja fundera lite på träning också vilket är något jag längtar efter. Det är konstigt egentligen. Bara för att jag inte kan röra mig nu så längtar jag mer än något efter att få röra på mig, sen när jag kan röra mig kommer jag antagligen bara vilja slappa och softa... Man vill alltid ha det man inte kan få. Jag har inte riktigt satt upp några mål eller delmål ännu men de ligger någonstans och gror fram, sakta och säkert. Jag återkommer med målen när de är satta.

Inga kommentarer: