lördag 12 september 2009

Kalas igen

Veckan har bara flygit iväg. Kan bero på att jag däckar vid 8-9 på kvällen till J:s förtret. Han tycker jag är lite småtråkig som inte kan hålla mig vaken. Igår råkade jag somna när jag nattade Nova så han fick kolla klart på filmen själv vilket inte var allt för populärt. Ooops :) Men vad ska man göra, jag kan bara inte hålla ögonen öppna. Idag har jag varit lite duktigare men jag kommer snart att däcka. Storstädning hemma på förmiddagen, kalas för Mathilda på eftermiddagen och så avslutade min lilla familj kvällen med att kika på pappa J:s sista fotbollsmatch för säsongen. Tyvärr gick det inte så bra för vårt lag men de bjöd på ett hårt motstånd i alla fall.
Undrar vem som tycker att det är roligast med Mathildas present

Min lilla mamma och pappa

Inga kommentarer: