lördag 6 februari 2010

Änglar, visst finns de!!!

Ibland kommer livet emellan så att man inte alltid hinner allt man har tänkt sig, träningen har fått stå tillbaka igår och idag. Men kul har jag haft det med kidsen!
Bonnie var så fin när hon var på diskot igår. Hon fick skjuts hem igår vid halv elva och vi tog en kvällsfika och skvallrade lite om vad som hänt på diskot. Hoppas hon vill fortsätta ta en macka och prata om hur kvällen har varit även när hon är 15 och kommer hem från fester.
Idag var det premiär för Novas dans. Hon blev lite blyg när vi kom dit så jag fick ett arm och ryggpass på köpet eftersom jag fick bära på henne i 40 minuter och dansa samtidigt. Men hon var lite trött och hungrig så till nästa lördag ska jag styra om upplägget lite så att hon är mätt och pigg när hon kommer till dansen.
När vi sen hämtat Wanda och Liam hörde J av sig och sa att det skulle komma ytterligare några vänner hem till oss. Wanda var super duktig och hjälpte mig få ordning på allt till att vi skulle få besök. Jag hade aldrig hunnit utan hennes hjälp. Vilka barn vi har! De bästa som finns i hela världen. Det är ingen match att ha 4 barn när man har sådana här underbara små änglar.

Inga kommentarer: