torsdag 11 februari 2010

Långrandiga hjärtan

Det börjar bli lite långrandigt med krassligheten denna vecka. Det blev ett till lakanbyte mitt i natten eftersom Nova blev dålig igen. Jag trodde att faran var över för hennes del eftersom hon klarat hela dagen igår utan att få retur på det lilla hon åt men ack vad jag bedrog mig. För min egen del verkar febern ha försvunnit men smärtan kvarstår. Jag kämpar med alla medel för att "lösa upp" bollen i bröstet. AJ!!! Som sagt, det börjar bli lite tröttsamt med sjukdomarna. Enough is enough!
Snart är det dock helg med alla hjärtans dag på söndag. När jag frågade J om vi skulle hitta på något romantiskt (Vi som brukar vara så otroligt romantiska av oss! *he he he*) fick jag som svar: "Varför då? Det är ju hockey på söndag som jag vill gå på och så börjar ju OS också och det vill jag ju också kolla på." Kanske inte riktigt det svaret jag ville ha men som sagt, regeln att man inte ska ställa frågor som man inte vill ha svar på är ganska bra att följa. Jag visste ju redan från början vad hans svar skulle bli... :) I just love him so much!!!!

Inga kommentarer: