söndag 5 februari 2012

Super Bowl Sunday

Dags för lite amerikansk fotboll. Det är ju super söndag med finalen idag. Tyvärr stämmer inte tiden så bra här i Sverige så det blir lite nattmangling. Tror jag ska hyra en film för att fördriva tiden till kick off. Eller så blir det lite National Geografic eller någon annan dokumentärkanal som vanligt. Har precis kikat på en svensk serie som verkligen har fångat mig, "Äkta människor". Jag har inte fastnat för en serie på x antal år men den här är något utöver det vanliga. Kul att den råkar vara svensk också!

Alla sover här hemma förutom den här gamla tanten. Skönt att alla är friska, även om det återstår någon vecka på penicillinkuren för kidsen. Imorgon blir det vardag igen med jobb och dagis. De små verkar längta till dagis och kompisarna där. Hoppas bara de håller sig friska ett tag nu och att jag har lyckats hålla deras baciller borta så jag inte själv blir sjuk.

En liten bild från imorse. Det gäller att ta tillvara på de små vackra ögonblicken i livet!

Inga kommentarer: