onsdag 31 mars 2010

Påsken stundar

Förra veckan var minst sagt omvälvande men livet går vidare och kvar finns vardagen med dess bekymmer och glädje. Allt får dock ett helt annat perspektiv... Något som jag är oerhört tacksam för är mina barn som skänker så mycket lycka utan att ens vara medvetna om det. De är helt underbara. Deras spontanitet lockar fram leenden ur de ledsnaste dagar och man vill bara krama om dem! Tack underbara ungar för att ni finns!

Nu stundar påsken och jag har laddat med en massa godis. Vi skippade påskriset i år så Nova och Wanda pyntade de överblommade orkidéestänglarna i köksfönstren i stället. Det blev riktigt påskigt och fint det med. Jag hoppas att det kommer många påskkärringar hit imorgon och att mina tjejer vill vara påskkärringar också. Liam får nog vänta med att klä ut sig till påskgubbe till nästa år :) Nova tjuvstartade idag med att vara påskkärring på dagis eftersom de skulle få påsklunch.
Glad påsk till alla underbara barn!

Inga kommentarer: