onsdag 26 augusti 2009

Hektisk början på veckan

Vad skönt att inte göra någonting i ett par timmar. En paus i en annars ganska knökad vecka. J hämtade tjejerna på fritids/dagis medans han väntade på mig (han hade glömt nycklen) och sedan sammanstrålade vi på Sibylla. En middag helt enligt tallriksmodellen...eller inte... Men det gick hem hos de yngre årgångarna. Kanske berodde det på de små leksaker som man får med barnmenyn. Jag var inte fullt lika begeistrad av maten men så fick jag ju ingen leksak heller :b

Det har varit en hektisk helg och en fullspäckad början på veckan. Jag är ganska slut idag men jag har ett ledarmöte för fotbollen att ta mig iväg på ikväll (farmor C ska vara barnvakt). Slutet av veckan verkar dock bli lite lugnare vilket jag tror behövs för lilla moi. Imorgon och på fredag blir det hemkontor om inget oförutsett inträffar. Det är så skönt att sitta i mysbyxor och jobba. Enligt MVC bör jag försöka vila någon timme på förmiddagen och någon timme på eftermiddagen för att få bort vätska ur kroppen. Jag kanske ska försöka praktisera detta imorgon och på fredag oc h se om jag mår bättre. Just nu vilar jag, Nova och Wanda för fullt. Jag har kollat mail och bloggat medan de kikar på Nickelodeon, en räddare i nöden när man vill ha en stunds barnvakt. Oj, nu börjar dessutom Bolibompa :)

Inga kommentarer: