fredag 14 maj 2010

Handduk

Förlängde morgonpromenaden lite imorse så att jag kom in en bit i skogen. Så skönt att sväva omkring på mjuk mossa och knakande smågrenar och se gullvivorna spira under en regntung grå morgonhimmel. Rocco gillade verkligen denna nya plats, han sprang som en galning lekte:) När vi sen kom hem och skulle in så var vovvarna lite lagom skitiga och blöta men de satt så snällt utanför dörren och väntade på att bli torkade. När det väl blev Roccos tur blev det dock en brottningsmatch eftersom han tror att handduken är en leksak som han måste slita i bitar... Någorlunda torr blev han i alla fall. Just nu jobbar vi på att få in kommandot "Tass" men när en handduk var med i spelet var det bara att glömma alla kommandon.
"Är det här bebisarna ska ligga? Ok, då lägger jag väl mig där jag också. Kan någon sätta på gungan och musiken, tack!"

1 kommentar:

Anna-Karin Jiderlund sa...

Men å vad söt han är! Skicka gärna bilder till mig om du hinner.

/
Anna-Karin