söndag 23 maj 2010

Sommarregn

Smattret av små sommarregndroppar som träffar spirande gräs och löv är ljuv musik för trötta öron. Nova somnade precis gott i vagnen ute till ljudet av denna sommarmusik. Lite kylig frisk luft, en fleecefilt upp under näsan, knastret av gruset under skorna...hmm...jag tror jag ska skaffa en vagn i vuxenstorlek. Undrar bara vem som ska dra omkring mig i den vagnen och vyssja mig till sömns ;-P
Idag är det match igen för 86ers, hemma denna gång. Eftersom Nova inte är helt kry blir nog vi hemma denna gång tyvärr men hon kanske piggar på sig och orkar en liten stund i alla fall. Vi får se helt enkelt. 86ers har ju vunnit alla matcher hittills så vi får hoppas att de fortsätter i samma spår. J har jobbat på hårt i veckan så jag hoppas han har några krafter kvar till matchen. Han brukar ju kunna tagga till när det behövs.

1 kommentar:

A sa...

20-0 till 86ers...inte så illa pinkat!